Tuesday 28 February 2017

Goodreads : Reading Challenge 2017


Tahun ni baru teringat nak bukak Goodreads. Tengok reading challenge 0%. hahahahhaha
Maknanya 1 buku pon aku tak start baca lagi untuk tahun ni. Actually, dah start baca tapi belum habis lagi. Dok mereput bukunya, dah berhabuk sikit. hewhewww

Aku start create account Goodreads ni tahun lepas, masa tu memang berkobar2 lah dengan hobi membaca ni. Kemain kemaruk lagi membeli buku. Pantang tengok review best2 sikit kat Goodreads, hah mula lah masuk dalam list. Bangga jugak dengan diri aku time tu.
Tapi apa sudah jadi sekarang deyyy deyyy deyyy??

Ok2, sekarang mood membaca kena TURN-ON !!

Sengaja aku set 50 buku je untuk tahun ni, sebab aku tahu perangai aku macam mana. Itu pun tah capai target ke tidak 50 buku nih. huh... harap2 sebelum bersalin, aku dapat capai target.
Yelah, kang dah bersalin, mana nak bela anak lagi, takkan itu jam baru nak sibuk pegang buku semata nak capai target kan. memang mintak kena pelangkong ngan laki aku je kang.. hewheww

Sesiapa yang ada account Goodreads tu add la kiteww. Klik SINI.

nak tahu jugak korang baca buku apa kan. mesti korang dah baca beratus2 buku kan... hmm..

ok, till then, daa~~

1 comment:

Powered by Blogger.